czwartek, 9 sierpnia 2012

Imagin z Niallem

Włącz tą piosenke http://www.youtube.com/watch?v=lsj_3c8mA3M&feature=related
Obudziłaś się rano obok Niall'a.Lubiałaś patrzeć na niego jak śpi.Tak słodko wtedy wyglądał.Zawsze bałaś się,że jak się obudzisz to nie będzie go obok ciebie.Dotchnęłaś swoją ręką jego twarzy.
-O przepraszam Niall nie chciałam cię obudzić-Niall spojrzał się na ciebie i uśmiechnął.Gdy byłaś przy nim twoje serce zawsze biło szybciej.Czułaś,że wasz miłość jest wyjątkowa.Uwielbiałaś patrzeć się w jego piękne oczy.Niall po chwili przysunął się do ciebie i pocałował cię.Czułaś się wtedy taka szczęśliwa zresztą jak zawsze przy nim.Wiedziałaś,że on jest wyjątkowy.Po chwili Niall zaczął cię łaskotać,a ty aż spadłaś z łóżka.Niall wstał szybko do ciebie i zaczął cię przepraszać,a ty zaczęłaś się śmiać.On troszczył się o ciebie jak nikt inny.Popatrzyłaś się na niego i powiedziałaś:
-Chodź tu głuptasie-Niall usiadł obok ciebie na podłodze,a ty go przytuliłaś.
-Kocham cię[t.i.] jesteś dla mnie wszystkim i nigdy cię nie zostawie,zawsze będe przy tobie
-Ja ciebie też kocham-uśmiechnęłaś się lekko do niego i pocałowałaś go.On codziennie mówił ci jaka jesteś dla niego ważna.On spędzał z tobą każdą wolną chwile.Każdego wieczora wychodziliście na taras żeby popatrzeć na gwiazdy.Pewnego wieczora,gdy wyszłaś na taras zobaczyłaś,że Niall coś trzyma w ręce.Podeszłaś do niego i go przytuliłaś.Niall szybko coś schował do kieszeni.Widać było,że jest troche zdenerwowany.
-Niall co się stało-ale Niall nic ci nie odpowiedział tylko cię pocałował,a twoje serce waliło jak zawsze przy nim.Zrobiło ci się zimno więc Niall sciągnął swoją bluze i dał ci ją.Ty zabrałaś mu czapke,która miał na głowie i założyłaś ją.
-Teraz jestem Niall najukochańszy człowiek na świecie Horan-On tylko popatrzył się na ciebie i zaczął się  śmiać.Oddałaś mu czapke i przytuliłaś się do niego.Nikomu tak nie ufałaś jak jemu.Wiedziałaś,że on nigdy cię nie zawiedzie,że zawsze zrobi dla ciebie wszystko.Patrzyliście się na gwiazdy,gdy nagle Niall wyciągnął coś z kieszeni.Był bardziej zdenerwowany niż wcześniej.Nagle uklęknął przed tobą.
-[t.i.] wyjdziesz za mnie.Wiem,że jesteśmy mło..-Twoje serce biło szybciej niż kiedykolwiek.przerwałaś mu i poprosiłaś go żeby wstał.
-Niall oczywiście,że za ciebie wyjdę-Teraz Niall już się nie denerwował.Był bardzo szczęśliwy tak samo jak ty.On wziął cię na ręce i pocałował.Po twoim policzku spłynęły łzy.To były łzy szczęścia.Jeszcze nigdy nie czułaś się tak szczęśliwa jak dziś.Usiedliście na tarasie i dalej przyglądaliście się gwiazdą...i w tym momencie się obudziłaś.To był tylko sen...piękny sen.Może kiedyś nadejdzie dzień,w którym ten sen się spełni.Mimo,że to był tylko sen ty i tak byłaś szczęsliwa
______________________________________________________________________
Też krótki,ale może być...mam nadzieje,że wam się spodobał...prosze zostaw komentarz<33xx

12 komentarzy:

  1. Boshee ty piszesz świetne imaginy*.*
    Cudownyy <3
    Uwielbiaam Cię ;*
    Aż mi łzy poleciały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny aż mi się płakać zachciało. Też chcę taki sen ! ;*
    Kocham cię za tego imagina. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten imagin i w ogóle wszystkie twoje imaginy są zajebiste.

    Jeśli mogłabyś to odwiedzisz mojego bloga : D http://swiat-direction.blogspot.com/ Będzie mi bardzo miło. Pisz dalej : )

    OdpowiedzUsuń
  4. musiałam się obudzić? :c
    ale nie no fajny fajny. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy następny, a najlepiej kontynuacja ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohhhh . Czemu się obudziłam :( hehehe Bardzo fajny XD <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. o masakara, aż się płakać zachciało ;o
    no, kontynuacja byłaby zajebista ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. KURDE ! DLACZEGO JAK CZYTAM TWOJE IMAGINY TO MI LĘCĄ ŁZY ?

    OdpowiedzUsuń
  9. EJ...Ale ja chcę żeby to była prawda!

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAPRASZAM --------> http://imaginy-o-niallu-horanie-z-1d.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń