czwartek, 20 grudnia 2012

Imagin z Harrym

Włącz tą piosenkę http://www.youtube.com/watch?v=m15Xnqw1V6w
Jesteś z Harry'm od 3 lat.On sprawia,że jesteś szczęśliwa.Między wami było wprost idealnie,ale od pewnego czasu wszystko zaczęło się psuć.Kłótnie między wami były coraz częściej.Kłóciliście się o byle co,a przy tym raniliście siebie nawzajem.Mówi się,że nic nie trwa wiecznie,ale miałaś taką nadzieje,że wasza miłość będzie trwać wiecznie niestety myliliście się.
Znów dzisiaj pokłóciłaś się z Harry'm.On poszedł do swojego domu,a ty siedziałaś w swoim pokoju sama.Myślałaś nad tym wszystkim.W końcu wstałaś i wszyłaś z domu.Poszłaś do Harrego.Kiedy byłaś już pod jego domem zadzwoniłaś do drzwi.Długo nikt nie otwierał,ale w końcu przed tobą stanął Harry.Widać,że był zaskoczony.
-Wiesz myślałam nad tym wszystkim...skoro my się kochamy to po co aż tak bardzo ranimy się tymi kłótniami...bo ja cie kocham Harry...i nie chce się kłócić-przytuliłaś się do niego i w tym czasie usłyszałaś,że ktoś jest w salonie.Pomyślałaś sobie,że to Lou,Niall,Zayn i Liam więc poszłaś do salonu.Nie mogłaś uwierzyć w to co widzisz.Na sofie siedziała prawie naga dziewczyna a na stole butelka wina.Do oczu napłynęły ci łzy.Nie chciałaś się tam rozpłakać.Popatrzyłaś się na dziewczynę a potem na Harrego.Łza spłynęła ci po policzku.
-Nie wierze...-wyszłaś z jego domu,a wychodząc przewróciłaś zdjęcie,które stało na komodzie.Usłyszałaś głos Harrego.
-Proszę daj mi to wytłumaczyć-odwróciłaś się do niego
-Słucham-wiedziałaś,że to i tak nic nie zmieni,ale pozwoliłaś żeby ci to wytłumaczył.Cisza...nie mówił nic
-Tak myślałam wiesz...-odwróciłaś się i chciałaś już odejść
-Ja cię kocham-zamknęłaś oczy i łzy spłynęły ci po policzku
-Nie mów tego...-otworzyłaś oczy i pobiegłaś do swojego domu.Harry próbował cię przeprosić.Przychodził,dzwonił,pisał,ale ty dałaś mu szanse aby ci to wytłumaczył i zmarnował ją.
Minęło kilka tygodni.Harry przychodził codzienni pisał aż w końcu dał sobie spokój.
Ty siedziałaś w swoim pokoju na łóżku.Nie mogłaś przestać płakać.Tak bardzo to boli.Kochasz go.
Pewnego wieczoru wyszłaś z domu i poszłaś nad malutkim jeziorko.Kiedy byłaś jeszcze z Harry'm często tu przychodziliście i tutaj się poznaliście.Stanęłaś przy jeziorku i zdjęłaś bransoletkę,którą dostałaś od niego w dzień,w którym powiedział,że cię kocha.Ściskałaś ją w ręku.Łzy płynęły ci po policzkach.Wzięłaś głęboki oddech i wyrzuciłaś ją do jeziorka.Zamknęłaś oczy i przypomniało ci się kiedy powiedział ci,że cię kocha.
-Chce przestać cię kochać-powiedziałaś i poszłaś do swojego domu.
Postanowiłaś wyjechać na kilka miesięcy do Polski do swojej babci i tak zrobiłaś.
*9 miesięcy później
Wróciłaś do Londynu.Poszłaś do domu zostawiłaś swoje rzeczy i poszłaś nad jeziorko.Zaczął padać śnieg.Stałaś przy jeziorku.Łza spłynęła ci po policzku.
-Dlaczego nie potrafię przestać cię kochać...nie chce przestać-usłyszałaś,że ktoś idzie więc odruchowo schowałaś się za drzewa.Nie mogłaś uwierzyć.Zobaczyłaś Harrego.Jego widok sprawił,że twoje serce zaczęło bić coraz szybciej.
-Dlaczego pozwoliłem ci odejść...tak bardzo chciałbym cofnąć czas...tak cię kocham[t.i.]-łza spłynęła ci po policzku.On cię kochał.Wyszłaś za drzew,ale on nadal cię nie zobaczył.
-Gdybym miał jeszcze jedną szanse
-Co byś zrobił gdybyś ją miał...-powiedziałaś.Harry odwrócił się w twoją stronę.W jego oczach pojawiły się łzy.
-Nigdy bym tego ci nie zrobił....bo-powoli zaczęłaś iść w jego stronę
-Bo?
-Bo tak strasznie mocno cię kocham-on zaczął iść w twoją stronę.Po chili staliście bardzo blisko siebie
-Właśnie teraz masz taką szanse-Harry przytulił cię.Brakowało ci tego,jego ciepłego dotyku.Po chwili przejechał opuszkami palców po twoim poliku.
-Tak bardzo za tobą tęskniłam
-Nigdy więcej cię nie skrzywdzę obiecuje-lekko przejechał opuszkami palców po twoich ustach i zaczęliście się całować
__________________________________________________________
Buuu nie chciałam znów takiego zakończenia miałam inną wizje,ale wyszło takie coś hah...:)xx

15 komentarzy:

  1. Cudne, tyylko smutne łzy aż lecą same :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Łzy mi lecą.
    Takie to smutne.
    Bardzo świetny imagin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie imaginy... Wczoraj spędziłam cały wieczór na czytaniu twoich wszystkich imaginów. Łzy zaczęły mi lecieć i nie mogę przestać płakać:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne : ) Nie no xD Fajne, fajne : D Podoba mi się : )
    Następny poproszę z Louis'em ; D

    *Zapraszam wszystkich do mnie! Świąteczny imagin z Lou : D

    fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę powstrzymać łez, niesamowity imagin, kocham takie ! *____*

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww, KOCHAM imaginy z Harry'm! <3
    Dodawaj kolejne!
    Nie mogę się doczekać! <3
    marrymeharrystyles.blogspot.com/ - Zapraszam również do mnie! Dodałam nowy rozdział! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. awww... Kocham Cię!!! Jesteś niesamowita!!!
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Award! <3
    Więcej informacji tutaj:
    http://marrymeharrystyles.blogspot.com/2012/12/liebster-award_25.html
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominuję cię do ''Liebster Aword '' , więcej na ===>
    http://69horanowa.blogspot.com/2012/12/jej-jestem-zaskoczona-nominacja-do.html

    Musisz odpowiedzieć na 11 moich pytań zadanych na samym dole , nominować 11 blogów , i napisać 11 pytań dla nich , w swoim poście .
    Trzeba te blogi powiadomić musisz pisząc taką wiadomość pod ich postem :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie , bo ja mam bloga i : Jak się ustawia to zdjęcie co ty masz u góry , ten nagłówek ? Bo mi ludzie piszą że się nie da takiego czegoś ustawić , a wiele blogów to ma .

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne, wzruszyłąm się :')

    OdpowiedzUsuń
  12. Imaginy nawet fajny, ale nie wiem czemu wy wszyscy na tych imaginach potraficie płakać.. Ja jeszcze ja żadnym się nie płakałam.. No może ja jednym trochę się wyruszyła.. XD
    Imagin spoko ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego nie mogło być innego zakończenia tak świetnie się zaczęło a potem szczęśliwie zakończyło. Ale imagin świetny nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń