niedziela, 28 października 2012

Podziękowania:)

Hey.Chciałabym wam podziękować.Naprawdę dziękuje wam,waszym komentarzom chce mi się pisać dla was dalej imaginy.I nieraz chce mi się płakać kiedy pod moimi imaginami piszecie komentarze tego typu Kocham cię,kocham twoje imaginy,pisz dalej itp.To mnie nakręca.Naprawdę bardzo mnie to cieszy,że z chęcią je czytacie.Wszystko piszę dla was.I bardzo wszystkim dziękuje za je czytanie.Mam nadzieje,że dalej tak będzie i moje imaginy wam sie nie znudzą:)

2 komentarze:

  1. Hej ! Nie wiem jak ty to robisz , ale wczoraj zaczęłam czytać twoje imaginy i dzisiaj rano skończyłam . :3 Strasznie podobają mi się twoje Imaginy pisz dalej .. ! Kocham Cię . ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , super imaginy ;P
    Prosze o następny z Niallem lub Harrym lub Louisem ;D
    I ♥♥♥ YOU :***

    OdpowiedzUsuń