czwartek, 10 stycznia 2013

Imagin z Liamem

Włącz tą piosenkę http://www.youtube.com/watch?v=OmLNs6zQIHo
Jesteś z Liam'em od 2 lat.On jest twoją prawdziwą miłością.Pasujecie bardzo do siebie.Jego rodzice,przyjaciele i twoi rodzice mówią,że jesteście dla siebie stworzeni.Wydawało się,że nic i nikt nie może zepsuć tego co jest pomiędzy wami,ale życie nie jest takie łatwe na jakie się wydaje.Myślisz,że znasz człowieka bardzo dobrze,ale ludzie są tak naprawdę fałszywi i oczerniają cię kiedy ty tylko tego nie słyszysz i widzisz.Tak było z twoją przyjaciółką.Ty poznałaś ją z Liam'em.
Ty,Liam i twoja przyjaciółka byliście w domu i czekaliście na Zayn'a,Lou,Niall'a i Harrego.Poszłaś do kuchni żeby przynieść coś do picia,a kiedy wróciłaś zobaczyłaś,że ona trzyma Liam'a za rękę i kiedy zobaczyła ciebie od razu puściła dłoń Liam'a.Była twoją przyjaciółką więc myślałaś,że to nic takiego,bo nie wyobrażałaś sobie,że twoja najlepsza przyjaciółka może zniszczyć waszą miłość,ale takie sytuacje powtarzały się coraz częściej.Z dnia na dzień widziałaś,że chce coraz bardziej zbliżyć się do niego,ale wiedziałaś,że Liam nigdy nie zrobi nic żeby cie skrzywidzić,bo naprawdę łączy was coś bardzo wielkiego.Jeszcze nigdy nie kochałaś żadnego chłopaka jak jego.On był inni niż reszta facetów,był romantyczny,taki dobry i każdego dnia,w każdej chwili mówił jak bardzo cię kocha.Kilka razy już rozmawialiście o waszej przyszłości i ani On ani Ty nie widzieliście życia bez siebie nawzajem.
Pewnego dnia poszłaś razem z Liam'em i swoją przyjaciółką na imprezę.Ty z Liam'em bawiliście się bardzo dobrze.Kochałaś spędzać z nim każdą chwile.Poszłaś tylko do łazienki,a kiedy wróciłaś nigdzie nie było Liam'a.Zaczęłaś go szukać,ale nigdzie go nie było.Zobaczyłaś swoją przyjaciółkę,która tańczyła z jakimś chłopakiem.Podeszłaś do niej i spytałaś się gdzie jest Liam,ale ona tylko zaśmiałaś się i zaczęła dalej tańczyć.Pomyślałaś,że ona mu coś zrobiła.Złapałaś ją za nadgarstek i spytałaś ponownie,a Ona z uśmiechem na twarzy powiedziałaś,że jeśli Ona nie może mieć Liam'a to ty też nie będziesz go miała.Zaczęłaś wypytywać ją co ona mu zrobiła,ale nic więcej ci nie powiedziała.Wybiegłaś z domu i pobiegłaś do domu Liam'a.Zobaczyłaś,że pod domem stoi samochód Louis'a.Zapukałaś do drzwi,długo nikt ci nie otwierał,ale w końcu ktoś doszedł do drzwi,ale nie był to Liam tylko Louis.
-Idź...on nie chce teraz z tobą rozmawiać-nie wiedziałaś o co chodzi.Co ta twoja"przyjaciółka" mu powiedziała,że teraz On nie chce cię widzieć.
-Louis co ja niby zrobiłam
-Nie udawaj okey...najlepiej idź teraz okey-nie zdążyłaś nic powiedzieć bo Louis zamknął ci drzwi przed nosem.Chciałaś zadzwonić do Liam'a,ale przypomniało ci się,że telefon zostawiłaś u niego w domu.Łza zakręciła ci się w oczach.Nie wiedziałaś o co chodzi,dlaczego Liam nie chce cie widzieć ani porozmawiać z tobą.Poszłaś do domu i z domowego zadzwoniłaś do Liam'a.Nikt nie odbierał,ale nie zrezygnowałaś,dzwoniłaś dalej.W końcu ktoś odebrał.Miałaś nadzieje,że to Liam,ale znów usłyszałaś głos Lou.
-Czy ty nie potrafisz zrozumieć,że on nie chce z tobą gadać?!
-Dlaczego?Niech ktoś w końcu powie mi co ja zrobiłam?
-On nie chce cię znać[t.i.]zrozum.Zraniłaś go i to bardzo
-Louis,ale ja...
-Daj mu czas okey-rozłączył się.Nie wiedziałaś co ona nagadała Liam'owi,że on teraz nie chce cię znać.Czułaś się taka bezsilna.Łzy spływały ci po policzku.Położyłaś się na łóżku i nie potrafiłaś powstrzymać łez,które leciały jedna za drugą.Nie mogłaś zasnąć,kiedy rano wstałaś oczu miałaś napuchnięte od płaczu.Nigdy nie wyobrażałaś sobie,że twoja przyjaciółka może zrobić coś tak okropnego.Poszłaś się ogarnąć i wyszłaś z domu.Postanowiłaś pójść do Liam'a,ale kiedy stanęła pod jego drzwiami zobaczyłaś,że drzwi się otwierają i przed tobą stanęła twoja była przyjaciółka.Na jej twarzy był uśmiech.Zobaczyłaś,że za nią stoi Liam.Spojrzałaś na niego i łza spłynęła ci po policzku.Odwróciłaś się i chciałaś iść kiedy usłyszałaś głos swojej byłej przyjaciółki.
-Trzeba było mu tego nie robić-zatrzymałaś się i odwróciłaś.
-Czego nie robić?!Co ja zrobiłam?!Może w końcu ktoś mi powie?!
-Nie udawaj[t.i.]Wszyscy wiemy,że masz innego
-Co ty gadasz?!Jakiego innego?!...wiecie co mam tego dosyć-odwróciłaś się i usłyszałaś głos Liam'a.
-Możemy pogadać-zgodziłaś się bo bardzo ci na nim zależało.Weszliście do domu.Usiadłaś na sofie,a Liam obok ciebie.Długo nic się nie odzywaliście.
-Powiedź mi tylko dlaczego?
-Dlaczego co?
-Dlaczego zdradzałaś mnie w tym chłopakiem-jak ona mogła powiedzieć,że zdradzasz Liam'a.Nigdy byś mu tego nie zrobiła.Nie potrafiłabyś z tym żyć.
-Myślisz,że gdybym cię zdradzała siedziałabym tu i mogłabym spojrzeć ci w oczy?
-Nie wiem[t.i.]Ona powiedziała mi to wczoraj na imprezie i
-Naprawdę jej wierzysz?Liam proszę zrozum nigdy cię nie zdradzałam i nigdy bym ci tego nie zrobiła
-To dlaczego Ona tak mówi?
-Nie widzisz.Ona się w tobie zakochała.Liam nie udawaj,że tego nie widziałeś...a jeśli nasz związek ma się skończyć dlatego,że jej wierzysz to nie wiem co ja tu robię-wstałaś i wyszłaś z jego domu.Po polikach płynęły ci łzy.Dlaczego On uwierzył jej.Poszłaś do domu.Siedziałaś sama w pokoju i nie potrafiłaś powstrzymać się od łez.Bardzo tęskniłaś za nim.Usłyszałaś dzwonek do drzwi.Wstałaś i poszłaś je otworzyć.Zobaczyłaś swoją byłą przyjaciółkę.Chciałaś zamknąć drzwi.
-Proszę pozwól mi wyjaśnić-popatrzyłaś się na nią
-Nie ma czego popsułaś wszystko-w jej oczach pojawiły się łzy.Zamknęłaś drzwi i poszłaś do swojego pokoju.
*Dwa dni później
Liam nadal nie odzywa się do ciebie.Ty nie wychodziłaś z domu.Twoje oczy były bardzo opuchnięte od płaczu.Bez Liam'a nie miałaś po co żyć.Znów siedziałaś sama w domu.Usłyszałaś dzwonek do drzwi.Nie wiedziałaś kto mógł to być.Poszłaś otworzyć.Zobaczyłaś Liam'a.Poprosiłaś żeby wszedł do środka.Znów przez chwilę nic nie mówiliście.Liam usiadł na twoim łóżku.
-Liam ja naprawdę...-nie zdążyłaś dokończyć zdania a Liam stał już przed tobą.Złapał cię za rękę.
-Przepraszam[t.i.]Ona przyszła i powiedziała mi wszystko-ulżyło ci,że Liam zna cała prawdę.
-Nie wiem dlaczego jej uwierzyłem,ale chce żebyś mi wybaczyła[t.i.] bo ja nie chce żyć bez ciebie
-Liam nie mam czego ci wybaczać-przejechał opuszkami palców o twojej twarzy.Uśmiechnęłaś się do niego,a On lekko musnął twoje usta
__________________________________________________________________
Wiem wiem końcówka taka banalna,ale jest:)xx

9 komentarzy:

  1. Hej ♥
    Dołączyłam do twoich obserwujących ,liczę na rewanż C;
    Pozdro.xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Z góry przepraszam za spam:
    Zapraszam na blog o 1D, jest on niezwykły gdyż tutaj to nie redaktorki, ale czytelniczki piszą imaginy:
    http://myimaginewithonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww, cudowny! ♥
    Kieeedy kolejny?! :D
    JA TU CZEEEKAM! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni imagin dodany 10 stycznia...
      Coś nie halo... :(
      Kiedy jakiś nowy?
      Nie mogę się doczekać! ♥
      marrymeharrystyles.blogspot.com/

      Usuń
  4. extra imagin.
    masz fajnego bloga, zapraszam do mnie. mam nadzieję, że wpadniesz : i-imaginyonedirection-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny (oops! nadużywam tego słowa :D ) xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń