wtorek, 8 stycznia 2013

Imagin z Louisem i Niallem

Włącz tą piosenkę http://www.youtube.com/watch?v=2lLSvNEHN6E
Tak łatwo kochać.To uczucie jest takie wspaniałe i staje się bardziej wspanialsze kiedy wiesz,że druga osoba też cię kocha.Pomiędzy tobą a Louis'em było wspaniale.Zakochałaś się w nim i chciałaś być z nim do końca życia,ale pewnego dnia przyjęłaś do wiadomości,że kochasz też innego chłopaka,Niall'a.Nie powiedziałaś nic nikomu lecz widziałaś,że Niall patrzy na ciebie inaczej,a kiedy zostajecie sami zawsze cię przytula.Nie chciałaś zranić Lou bo zależało ci na nim i kochałaś go,ale nie mogłaś zaprzeczyć ani wymazać tego co czułaś do Niall'a.Louis naprawdę jest wspaniałym chłopakiem.
Pewnego wieczora cała wasza 6 siedziała w pokoju.Rozmawialiście,śmialiście się,ale bolało cię,że okłamujesz Louis'a.Kiedy widziałaś Niall'a twoje serce biło szybciej i zapominałaś o całym świecie.Ciągle pytałaś siebie"Dlaczego los sprawił,że pokochałam ich obu",ale nigdy nie znalazłaś na to odpowiedzi.Tak trudno kochać dwie osoby na raz.Z Lou jesteś bardzo szczęśliwa,ale brakuje ci czegoś,a kiedy Niall jest w pobliżu ta pusta się zapełnia.Przecież nie możesz mieć ich obu,nie możesz skrzywdzić Lou.Nigdy byś sobie tego nie wybaczyła.Nie potrafiłabyś patrzeć jak On cierpi.
W pewnym momencie w pokoju zostałaś tylko ty i Niall.On siedział na przeciwko ciebie.Nagle wstał i podszedł do kanapy,na której siedziałaś.Usiadł i złapał cie za rękę.Twoje serce biło jak oszalałe.Nic nie mówiłaś.
-Tak bardzo...chciałbym mieć cie tylko dla siebie-zobaczyłaś,że do pokoju wszedł Lou więc szybko zabrałaś rękę,za którą Niall cię trzymał i podeszłaś do Lou.Po twojej głowie ciągle chodziły słowa,które wypowiedział Niall.Czemu On to jeszcze bardziej utrudnia.Z dnia na dzień coraz bardziej pragnęłaś Niall'a,ale też zaczęłaś nienawidzić siebie za to co do niego czujesz.
Dzisiaj są urodziny kolegi Lou więc zostaliście zaproszeni na imprezę urodzinową,oczywiście Liam,Niall,Harry i Zayn też.Louis gdzieś poszedł a ty stałaś sama na tarasie.Nagle poczułaś czyjeś dłonie na swojej tali.Pomyślałaś,że to Louis,ale kiedy odwróciłaś się za tobą stał Niall.
-Pięknie wyglądasz[t.i.]
-Dziękuje-nagle wasze usta znalazły się bardzo blisko siebie,ale wtedy odsunęłaś się od niego.
-Nie mogę go skrzywdzić-w oczach zakręciła ci się łza.Bardzo chciałaś go pocałować,ale nie mogłaś zrobić tego Lou.Popatrzyłaś się na Niall'a i zobaczyłaś,że w jego oczach pojawiły się łzy.
-Przepraszam cię Niall-odwróciłaś się i weszłaś do domu.Zaczęłaś szukać Louis'a,ale nigdzie go nie było.Chciałaś iść do domu,gdy nagle ktoś złapał cię za rękę.W pierwszej chwili pomyślałaś,że to Niall,ale myliłaś się.Zayn trzymał cię za rękę.
-Gdzie ty byłaś.Louis się szukał-zaprowadził cie do ciemnego pokoju.Zaczęłaś się rozglądać,ale nikogo tam nie było.Odwróciłaś się by powiedzieć coś do Zayn'a,ale jego już też tam nie było.Nagle ktoś objął cię od tyłu.Poczułaś perfumy Lou.Uśmiechnęłaś się.Byłaś taka szczęśliwa.
-Wyjdź za mnie[t.i]-usłyszałaś szept Lou.Nie wiedziałaś co masz zrobić.Byłaś zaskoczona.Odwróciłaś się do niego.Zobaczyłaś,że w jednej ręce trzyma małe czerwone pudełeczko.
-Louis...-nie zdążyłaś nic powiedzieć bo Lou ci przerwał
-Wiedziałem,że się nie zgodzisz-na jego twarzy pojawił się smutek
-Louis,ale ja się zgadzam.Wyjdę za ciebie-kiedy o usłyszał od razu na jego twarzy zagościł znów uśmiech.Włożył ci na palec piękny pierścionek,a po chwili przytulił i pocałował.Zobaczyłaś,że Niall stoi w oparty o futrynę.Łza spłynęła ci po policzku.Niall stał i patrzył się na ciebie.Widać było,że bardzo cię kocha.I chciałaś do niego teraz podejść i go pocałować,ale nie mogłaś.Niall spojrzał się na ciebie jeszcze raz,zobaczyłaś,że po jego policzku spływa łza.I wtedy zrozumiałaś co musisz zrobić.Złapałaś za pierścionek i zdjęłaś go z palca.Przytuliłaś Louis'a i pocałowałaś go w policzek.Wiedziałaś,że nie możesz wyjść za Lou.Oddałaś mu pierścionek.
-Wybacz mi Louis-On nie wiedział co się dzieje,a ty odwróciłaś się i wyszłaś.
Musiałaś zniknąć z ich życia.Bo widziałaś,że twój związek z Lou za bardzo krzywdzi Niall'a.Kochasz ich obu tak mocno,ale nie możesz być z żadnym z nim.Wolałaś żebyś ty cierpiała,a nie Niall czy Lou.
Zniknęłaś z ich życia,ale nigdy nie przestałaś ich kochać.Wyjechałaś na kilka lat,ale po tych kilku latach wróciłaś z powrotem.Wiedziałaś,że Louis teraz ma dziewczynę i poradził sobie z twoim odejściem,ale Niall'a od tej pory nigdy nie widziano z inną dziewczyną.Kiedy wróciłaś musiałaś porozmawiać z Louis'em.Chciałaś wiedzieć czy ci wybaczył.Stanęłaś pod jego drzwiami i zapukałaś,a po chwili drzwi otworzył ci On.Ucieszył się na twój widok.Poprosiłaś go o kilka minut rozmowy.Zgodził się.
-Wybaczysz mi Lou?
-Już dawno to zrobiłem...bo wiesz ja wszystko wiem.Kiedy odeszłaś Niall wszystko mi powiedział i wiem,że zrobiłaś to dla nas-bardzo ucieszyły cię te słowa.Musiałaś już wracać więc podeszłaś do Lou i przytuliłaś go.
-Tęskniłem wiesz
-Ja za tobą też-bardzo cieszyłaś się,że Lou ci wybaczył.Pożegnałaś się i wyszłaś z jego domu.Kiedy szłaś do swojego samochodu zobaczyłaś,że ktoś podjechał pod dom Lou.Z samochodu wysiadł Liam,Harry,Zayn i Niall.Twoje serce zaczęło bić jak w te dni co zawsze był koło ciebie.Nagle zobaczyłaś,że Niall patrzy się na ciebie.Teraz chciałaś tylko żeby On ci wybaczył.Zaczęłaś iść w jego stronę,a kiedy doszłaś stanęłaś przed nim.
-Niall proszę wybacz mi-przez chwilę nic nie mówił.A w twoich oczach zakręciły ci się łzy.Zobaczyłaś,że On wyciąga rękę w twoją stronę
-Hey jestem Niall-uśmiechnął się do ciebie.
-[t.i.]-zaczęliście wszystko od nowa.Od tej pory jesteście bardzo szczęśliwi.I teraz wiesz,że to właśnie z nim chcesz spędzić resztę swojego życia.
______________________________________________________________
Uhuhu taki jakiś dziwny....buuuuu.....mam nadzieje,że choć jednej osobie się spodobał:)xx

11 komentarzy:

  1. ♥Piękny♥, naprawdę cudowny.
    Gdy czytałam jak oddaję Louis'owi pierścionek popłakałam się.
    Zuzaa...
    Ps.KOCHAM TWOJE IMAGINY

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha... Mi się spodobał. Trochę takie masło maślane, ale to szczególik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetny <33 kocham wszystkie twoje imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niall jest taaaki słodziaszny! ♥
    No i nie tylko jednej osobie się spodobał, głupeczku! ♥
    Dodawaj szybciutko kolejne imaginy! :D
    Pozdrawiam cieplutko, bo zimnooo! ♥
    marrymeharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny <3 jak przy każdym się poryczałam =) pisz dalej ;3 i jeszcze jedno gratulacje talentu <3 Twoja fanka Marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. popłakałam się. PIĘKNE! <3 jesteś świetna! zazdroszczę talentu! jeszcze raz, piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no , jak przeczytałam że Lou się che oświadczyć to mi aż serce podskoczyło , serio nie spodziewałam się ! Imagin jest super świetny.!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie wow! Cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne , popłakałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hey jestem niall to mnie rozwaliło haha super <3 :D

    OdpowiedzUsuń