poniedziałek, 19 listopada 2012

Imagin z Niallem

Włącz piosnkę http://www.youtube.com/watch?v=m_uWS6K-VF8&feature=related
To był słoneczny dzień,dzień najlepszy w twoim życiu,dzień w którym poznałaś Niall'a.Czułaś się przy nim jak księżniczka.Pewnego dnia dowiedziałaś się,że dostałaś się do szkoły w NY.To było twoim marzeniem żeby chodzić tam do szkoły.Nie wiedziałaś co masz zrobić.
Dzisiaj jesteś umówiona z Niall'em o 18 u niego w domu.Nie mogłaś doczekać się aż go zobaczysz chociaż widziałaś się z nim kilka godzin wcześniej.Kochasz jego uśmiech,głos i jego oczy.Kiedy byłaś już u niego poszliście do jego pokoju.Usiadłaś na łóżku,a on koło ciebie.
-Nie chcesz mi o czymś powiedzieć?-nagle spytał się ciebie.Przez chwilę myślałaś o czym masz mu powiedzieć
-Kochanie czemu nie pochwalisz się,że dostałaś się do tej szkoły w NY?-złapał cię za rękę
-Bo i tak tam nie jadę-powiedziałaś i położyłaś głowe na jego kolanach.On zaczął bawić się twoim włosami.
-Nie możesz zmarnować takiej szansy
-I nie mogę stracić ciebie-on uśmiechnął się do ciebie
-Ale[t.i.]..
-Niall posłuchaj-usiadłaś spowrotem-nie mogę wyjechać tak daleko.Jak to sobie wyobrażasz.Ja tam,a ty tutaj.Będziemy tak daleko od siebie,a ja nie chce cię stracić-Niall pocałował cię,a twoje serce jak zwykle przy nim zaczęło bić jak szalone.
-A kto powiedział,że mnie stracisz.Przecież nadal będziemy parą.Ja będę cię odwiedzać-nie chciałaś o ty teraz rozmawiać więc pocałowałaś go.
-Tak bardzo cię kocham[t.i.]
*Kilka tygodni później
Dzisiaj wyjeżdżasz do NY.Nie chcesz,ale Niall obiecał,że będzie przyjeżdżał do ciebie co jakiś czas.Wiedzieliście,że mino wszystko wasza miłość przetrwa,nawet taką rozłąkę jak tą.Kiedy nadszedł czas żeby się pożegnać przytuliłaś się do Niall'a i nie chciałaś go puścić.Nienawidzisz pożegnań.Do twoich oczu napłynęły łzy.
-Kocham cię Niall-ostatni raz pocałował cię i musiałaś już iść.Kiedy wsiadałaś do samolotu dostałaś wiadomość od Niall'a"Kocham cię i pamiętaj zawsze będę"uśmiechnęłaś się i wsiadłaś.
*Tydzień później
Niall codziennie do ciebie zdzwoni,rozmawiacie na skype.Tęsknisz za nim bardzo.Kiedy szłaś na zajęcia poczułaś,że ktoś złapał cię za rękę.Nie mogłaś uwierzyć,że widzisz Niall'a.Od razu rzuciłaś mu się w ramiona.Po twoich polikach spływały łzy,łzy szczęścia.
-Tak bardzo się za tobą stęskniłem-pocałował cię,a twoje serce znów zaczęło bić jak oszalałe.
-Kocham cię Niall
______________________________________________________________
Tak wiem głupi głupi imagin i krótki...bardzo krótki.....ale mam nadzieje,że choć ciupke,ciupinkę,odrobinkę ,tyciusio wam się spodobał:)xx

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny. ;) Byłoby fajniej gdybyś napisała 2 część. ;) Olciaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <3
    Uwielbiam Twoje imaginy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dopiero teraz znalazłam tego bloga.. i jestem szczęśliwa :) świetnie piszesz i będę go często odwiedzać :) czekam na kolejny imagin :) może coś z Harry?? ;P Pozdrawiam B. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie!;]
    zapraszam do mnie!
    http://onedirectiontujulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet jeśli króciutkie to bardzo ładniutkie xd. Ja nie mogę pojąć jak ty możesz znać ich(1D) i mnie jednocześnie nawet jeśli mnie nigdy nie widziałaś na oczy... To naprawdę zdumiewające, że ty o mnie wiesz tyle a ja o tobie (prawie) nic. Hmmm... Jak pójdę spać do tylko będę nad tym się zastanawiać, ale... JAKI TY MASZ MÓZG KOBIETO, ŻE TY TYLE RZECZY WYMYŚLASZ?!~ Twoja najwierniejsza fanka Anitka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zużyłam już 3 opakowania chusteczek i zalałam całe biurko łzami. Piszesz po prostu wspaniale!!! <3 pisz dużo o Louisie ;)

    OdpowiedzUsuń