sobota, 24 listopada 2012

Imagin z Zaynem

Włącz tą piosenkę http://www.youtube.com/watch?v=4VB0CY9DTgs&feature=related
Mieszkasz ze swoim chłopakiem w Londynie,Loganem.Kochasz go.Któregoś dnia poszliście do kina,a kiedy wychodziliście po zakończeniu seansu nie mogłaś uwierzyć w to ci widzisz.Przed tobą stał Liam,Louis,Niall,Zayn i Harry.Byłaś jedną z wielu Directionerek.Podeszłaś do nich i spytałaś się czy możesz ich przytulić.
-Oczywiście[t.i.]-skąd oni znali twoje imię przecież widzą cię pierwszy raz,wtedy przypomniało ci się to co Logan mówił dziś rano"Mam dla ciebie niespodzianke,ale musisz być bardzo cierpliwa...".Wtedy nie wiedziałaś o co mu chodzi,ale teraz wiesz.On wiedział jak bardzo kochasz One Direction.
Logan stał przy poręczy.Podbiegłaś do niego i mocno,go przytuliłaś.
-Dziękuje Ci kochanie
-Nie ma za co kochanie chce żebyś była szczęśliwa-chłopak pocałował cię-ale teraz idź do swoich idoli.
Byłaś najszczęśliwsza na świecie.Twoje marzenie właśnie dzisiaj się spełniło.
-Dziękuje,że tu jesteście
-Daj spokój[t.i.]nie masz za co dziękować.Zrobimy wszystko dla naszych fanek,a w szególności dla dziewczyny mojego przyjaciela-Spojrzałaś się na Logana.Nigdy nie mówił Ci o tym,że jego najlepszy przyjaciel to Liam.
-Jedziemy bo nie będziemy tak tu stać-usłyszałaś głos Logana,który złapał cię za rękę.Nie pytałaś się już o nic.Byłaś tak szczęśliwa.Po 20 minutach usłyszałaś głos Logana,którym powiedział,że jesteśmy na miejscu.
-Ale to nasz dom-powiedziałaś i uśmiechnęłaś się
-No tak.Chłopaki dzisiaj u nas nocują-Uśmiechnęłaś się do swojego chłopaka i pocałowałaś go w policzek.
Siedzieliście z tyłu domu,a Logan i Liam rozpalali ognisko.Ty rozmawiałaś z resztą chłopaków jak byś znała ich całe życie.Po 20 minutach siedzieliście wszyscy przy ognisku i wtedy usłyszałaś dzwonek do drzwi.Poszłaś je otworzyć i zobaczyłaś,że przed tobą stoi Perrie i Eleanor.
-O już jesteście-usłyszałaś głos Lou,który stał za tobą.Wróciłaś do reszty i usiadłaś koło Logana.
-A może zamówię pizze-zaproponowałaś
-No pewnie...jestem głodny-powiedział Niall.Uśmiechnęłaś się do niego i poszłaś do kuchni,gdzie leżał telefon.Zamówiłaś pizze i postanowiłaś zrobić coś do picia.Kiedy się odwróciłaś podskoczyłaś ze strachu.
-Nie chciałem cię przestraszyć-za tobą stał Zayn.Zaczęłaś się śmiać.Chłopak stał bardzo blisko ciebie.Patrzyłaś mu się prosto w oczy.
-Na żywo są jeszcze piękniejsze-powiedziałaś
-Ale co?
-Twoje oczy-Zayn uśmiechnął się do ciebie.Poprosiłaś żeby pomógł ci zanieść szklanki
-Kto to Emily?-spytał się chłopak patrząc się na twój tatuaż na nadgarstku,a do twoich oczu napłynęły łzy.
-Moja przyjaciółka....ale chodźmy już do reszty dobrze-Zayn pokiwał głową i poszliście do reszty.Zaczęliście rozmawiać a raczej mówiłaś tylko ty,Niall i Harry.Widziałaś,że Zayn ciągle patrzy się na ciebie.
-Emily naprawdę by się ucieszyła gdyby was poznała?-powiedziałaś dotykając swój nadgarstek.
-Kto to Emily....i co to za problem przecież może nas poznać-powiedział Liam.Logan przytulił cię mocno.
-Nie musisz tego mówić-powiedział widząc twoje łzy w oczach.Pocałowałaś go w policzek.
-Wszystko dobrze....Emily to moja przyjaciółka....która zginęła w wypadku samochodowym....Ona bardzo was kochała.Zawsze rozmawiałyśmy jak to będzie kiedy was spotkamy...I bardzo,ale to bardzo kochała ciebie Niall...może to wydawać się głupie,ale wyobrażałyśmy sobie,że kiedyś ona będzie twoją żoną,a ja-Popatrzyłaś się na Zayn'a-żoną Zayn'a-Uśmiechnął się do ciebie-śmieszne prawda...i tego dnia kiedy zdarzył się wypadek przysięgałyśmy sobie,że kiedyś pojedziemy do Londynu żeby was poznać
-A gdzie wy mieszkałyście-spytał się Niall
-W Polsce,ale po wypadku przeprowadziłam się tutaj....wiecie jak na nią mówiłam"Damska wersja Niall'a"-po twoim poliku spłynęła łza.Wyciągnęłaś z kieszeni telefon i weszłaś na tt,weszłaś na jej konto i dałaś telefon Niall'owi.
-Ona codziennie pisała do ciebie...pisała,że cię kocha...-uśmiechnęłaś się-i inne rzeczy-nagle Niall zaczął czytać opis
-"Harry,Niall,Zayn natychmiast do mojego łóżka"-Wszyscy zaczęli się śmiać.
-Jaka Ona była-spytał się Louis
-Kochana,zabawna....po prostu była wspaniałą osobą...mówiliśmy,że jesteśmy takie jak ty Lou...a Ona mówiła,że jestem wspaniałą dziewczyna i,że Zayn ma wspaniałą żonę(chodzi o ciebie)...mówiła na mnie Pani Malik -popatrzyłaś się na Zayn'a a on znów uśmiechał się do ciebie.Niall poprosił cię żebyś przetłumaczyła mu kilka tweetów,które były napisane po polsku
-Kiedyś...miałam straszne problemy i chciałam....chciałam się zabić,ale ona mi pomogła....a ja nie mogłam jej pomóc i to jest najgorsze...nie mogłam jej pomóc jak wpadła pod ten samochód...nie mogłam
-Już dobrze kochanie-Logan przytulił cię.A Liam,Lou,Niall,Harry i Zayn podeszli do ciebie i przytulili cię.
Lou i Zayn poszli odprowadzić El i Perrie do domu.A ty,Logan,Niall,Liam i Harry weszliście do domu bo zrobiło się już chłodno.Poszłaś do kuchni bo zrobiłaś się trochę głodna.
-Wiesz szkoda,że jej nie poznałem-usłyszałaś głos Niall'a.Popatrzyłaś się na bransoletkę,którą miałaś na ręce.Sciągnełaś ją i położyłaś Niall'owi na rękę.
-Ona chciałaby żebyś ją miał-Niall popatrzył się na ciebie,a w jego oczach pojawiły się łzy.
-Dziękuje[t.i.]-przytulił cię i poszliście do salonu do reszty.Zobaczyłaś,że Zayn i Lou też już byli.Uśmiechnęłaś się do niego.Było już późno więc wszyscy poszliście połóżyć się spać.
Następnego dnia obudził cię śmiechy chłopaów.
-O przepraszam obudziliśmy cię?-spytał się Liam.Uśmiechnęłaś się do niech.
-[t.i.]co ty na to żebyśmy dzisiaj urządzili imprezę?-spytał się Logan.Zgodziłaś się.
Liam,Lou,Niall,Harry i Zayn pojechali do swojego domu,ale mają wrócić o 20.
*Kilka godzin później
Przyszło do was parę waszych znajomych i oczywiście chłopaki,Liam,Niall,Harry,Zayn i Lou.Nie zabrakło też El i Perrie.Nie lubiłaś za bardzo Perrie,ale szanowałaś ją.
Wszyscy dobrze się bawili.Widziałaś,że Zayn ciągle się na ciebie patrzył.Kiedy tańczyłaś z Loganem zakręciło ci się w głowie więc poszłaś na góre do twojego pokoju żeby odpocząć.Po 15 minutach kiedy schodziłaś na dół zobaczyłaś Logana z Perrie jak się całowali.Wkurzyłaś się i zaczęłaś płakać.Stanęłaś przed nimi i wtedy Logan cię zobaczył.
-[t.i.] ja-przerwałaś mu
-Koniec z nami-wybiegłaś z domu i pobiegłaś przed siebie.Słyszałaś,że ktoś cię woła,ale biegłaś dalej.Kiedy nie miałaś siły już biec zatrzymałaś się i wtedy dobiegł do ciebie Liam.
-Co się stało-przytuliłaś się do niego-chodź zawiozę cię do domu
-Nie nie chce tam teraz być
-Ale do naszego-zgodziłaś się.Pojechaliście do domu Niall'a,Lou,Harrego,Zayn'a i Liam'a.Usiedliście na kanapie.
-Teraz możesz mi powiedzieć co się stało
-Nie nic naprawdę-wtedy do domu wszedł Zayn,ale nie usłyszeliście go.Chciał wejść do salonu,ale zobaczył ciebie i Liam'a.Usiadł na schodach i zaczął słuchać o czym mówicie.
-Dlaczego płaczesz[t.i.]-spytał się ciebie Liam
-Płacze bo widziałam jak Logan całował się z Perrie...ale nie płacze dlatego,że on mnie zdradził...tylko dlatego,że ta cała Perrie zrobiła to Zayn'owi-wtedy do pokoju wszedł Zayn.
-Zostawię was samych
-Zayn przepraszam za Logana...-on podszedł do ciebie i objął cię.Przez chwile milczeliście.
-Pani Malik-patrzyłaś mu się prosto o oczy.Twoje serce zaczęło bić coraz szybciej.Po chwili Zayn dotknął opuszkami paców twojej twarzy i pocałował cię
-I tak zakończył się ta historia.
-Mamo,ale to historia zdarzyła się naprawdę tak-wtedy do pokoju wszedł Zayn
-Tak.Tak historia opowiada o mnie i o mamie.Pani Malik kocham Panią
_____________________________________________________________________
Tak wiem głupi....miał inaczej wyglądać,ale wyszło mi to...powiem wam,że ta historia zdarzyła się w połowie naprawdę...Man nadzieje,że znów choć trochę wam się spodoba...Proszę zostaw komentarz:)xx

8 komentarzy:

  1. popłakaam sie jest cudowny :**

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny *___* masz ogromny talent! <3 zapraszam kiedyś do mnie:
    http://imaginy-o-one-direction-by-stylesowa.blogspot.com/ .xx

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny, popłakałam się przez to co pisałaś i przez piosenke ale na prawdę imagin jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, piękny, wręcz idealny aż się popłakałam *____*

    OdpowiedzUsuń
  5. ryczę jak pisałaś z tą Emily to ryczałam jak głupia bo pomyślałam jak by było gdy mi się coś takiego zdarzyło tylko z moją BBF kocham cię <333 ~Malikowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń