sobota, 8 grudnia 2012

Imagin z Harrym

Włącz tą piosenkę http://www.youtube.com/watch?v=E6cTLc0rB4w
Trudno jest zapomnieć o osobie,którą kochało się z całego serca i nadal się go kocha.A najtrudniejsze jest to,że trzeba dać jej odejść na zawsze.
Mieszkasz w Londynie od kilku lat.Gdy tu się przeprowadziłaś poznałaś wspaniałego chłopaka.Wszystko układało się dobrze aż do pewnego czasu.Zaczęłaś go tracić.Już nie spędzał z tobą tak dużo czasu jak kiedyś,mówił,że jest zajęty,ale zmęczony.Zawsze znajdował jakieś wytłumaczenia dlaczego nie ma go tu teraz przy tobie.Myślałaś sobie musisz dać mu czas,może potrzebuje trochę wolności.Nawet nie wiesz kiedy On zaczął cię zdradzać.Wiedziałaś o tym,ale przymykałaś na to oko bo tak strasznie mocno go kochałaś.Pewnego dnia pozwoliłaś na to by on odszedł...na zawsze.Już nigdy nie poczujesz jego dotyku,nigdy nie zobaczysz jego dołeczków jak się uśmiecha,jego zielonych oczu,jego głosu.Kiedy On dotykał twojego ciała od razu przez twoje ciało przechodziły ciarki.Pogodziłaś się,że go już nie ma przy tobie i nigdy nie będzie.
Pewnego dnia wracałaś ze sklepu i usłyszałaś czyjś głos.
-[t.i.]-skądś go znałaś.Głos był podobny do
-Harry-powiedziałaś odwracając się do chłopaka.
-Hey co tam u ciebie słychać-wszystkie wspomnienia powróciły,te dobre i złe.
-Wszystko ok?[t.i.]-zamyśliłaś się
-Ta..tak-do twoich oczu napłynęły łzy.On coś do ciebie mówił,ale ty jedynie chciałaś pobiec prosto przed siebie.Ty już o nim zapomniałaś,pogodziłaś się,że jego już nie ma...ale nigdy nie przestałaś go kochać.On cię zranił i robił to codziennie,ale nadal nie możesz przestać od tak go nie kochać.
-Tęskniłem za tobą[t.i.]-gdy to usłyszałaś już nie mogłaś powstrzymać swoich łez,które spłynęły po twoich polikach
-Po co to mówisz...to ty odeszłaś nie ja...ty to popsułeś-on już więcej nic nie powiedział tylko patrzył się na ciebie.W oczach miał łzy.
-Wiem i strasznie żałuje...tak bardzo bym chciał cofnąć czas...nie doceniałem tego co miałem...wtedy nie wiedziałem,że kobietą,którą naprawdę kocham jesteś ty
-O fajnie...nie wiedziałem,że mnie wtedy kochałeś...super wiesz co daj mi spokój-odwróciłaś i zaczęłaś iść w stronę swojego domu.Dlaczego on to powiedział.Czy znów chciał cię skrzywdzić?Może chciał cię przeprosić?A może chciał to wszystko naprawić?
-[t.i.]proszę zaczekaj-usłyszałaś.Nie wiesz dlaczego zatrzymałaś się.Poczułaś jego rękę na twoim ramieniu.
-Żałuje...wtedy byłem głupi...nie wiem dlaczego to robiłem...ale wiem jedno kochałem cię i nadal cię kocham-nie mogłaś w to uwierzyć.On powiedział,że cię kocha
-Dlaczego?...powiedź mi dlaczego robisz to wszystko?...dlaczego wcześniej nie przyszedłeś do mnie...jeżeli byś mnie kochał już dawno byś przyszedł
-Bałem się,że mnie odrzucisz...bałem się,że mi nie wybaczysz...-odwróciłaś się do niego i popatrzyłaś się na niego.On patrzył ci się prosto w oczy.Wasze usta były bardzo blisko siebie.Twoje serce biło coraz szybciej.Przejechał opuszkami palców po twojej twarzy.Tak bardzo brakowało ci jego dotyku,jego bliskości.Po chwili zaczęliście się całować.
-Nie wiem dlaczego wciąż cię kocham...-powiedziałaś.
Postanowiliście,że spróbujecie wszystko od nowa,ale teraz nie ufałaś mu tak jak kiedyś.Miałaś nadzieje,że wszystko będzie dobrze i ułoży się tak jak miało to być rok temu.
_______________________________________________________________________
Taki krótki ehh...wiem wiem dziwny...ale mam nadzieje,że spodobał się choć jednej osobie...:)xx

7 komentarzy:

  1. Na pewno nie jednej osobie!
    Świetny jest! <3
    Czekam na kolejne imaginy! ;)

    Zapraszam również do mnie na: http://marrymeharrystyles.blogspot.com/
    Jest nowy rozdział!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :D

    htp://life-forever-one-direction.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba! Ba...podoba to mało powiedziane....jest zajebisty <3
    Czekam na nn^^
    _________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://you-and-i-1d.blogspot.com/
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    Dodaję się do obserwujących i liczę na rewanżyk ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako twoja fanka imaginów to jest cudny ;P <3
    Wielu osobą na pewno się spodoba !
    Uwierz w siebie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty możesz mi to robić?! ja cały czas płaczę... Anitka

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje imaginy *____*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam pisać myślę że mogłybyśmy potworzyć wspólnie .... twoje prace są niesamowite i takie nieprawdopodobnie realistyczne ;) ... mam nadzieję że się do mnie odezwiesz to mój numer gg: 47289405 (moja nazwa na gg Pyśka )
    Tak bardzo cię proszę odezwij się na pewno się dogadamy ;)

    OdpowiedzUsuń