sobota, 29 grudnia 2012

Imagin z Liamem

Włącz tą piosnkę http://www.youtube.com/watch?v=ap-_qnYG3j4
Trudno jest przestać kogoś kochać.Można mówić,że kogoś się nie kocha i można udawać,że się jej nie kocha,ale kiedy widzisz tą osobę to twoje serce bije szybciej.
Jesteś ze swoimi przyjaciółkami w centrum handlowym.Zrobiłyście się głodne więc poszłyście coś zjeść.Siedzieliście przy stoliku i nagle go zobaczyłaś.Siedział na przeciwko ciebie.Popatrzyłaś się na niego,a On zobaczył Cię.Wstał,zobaczyłaś,że idzie w twoją stronę.Chciałaś wstać i wyjść,ale nie zrobiłaś tego.
-Hey[t.i]tak dawno cię nie widziałem?-twoje przyjaciółki przywitały się z nim.
-Tak Liam wiesz nie miałam czasu-Twoje serce na jego widok zaczęło bić szybciej.Twoje przyaciółki pod pretekstem,że idę do toalety zostawiły cię sam na sam z nim.On usiadł na przeciwko ciebie.Po chwili złapał twoją rękę,ale ty odsunęłaś ją.
-Co się z nami stało[t.i.]?-jego widok sprawiał,że chciało ci się płakać.Tak bardzo brakowało ci jego.Myślałaś,że kiedyś przestaniesz go kochać,że przestałaś już,ale nie.Ty nadal go kochasz.
-Liam...wiesz ja muszę już iść-wstałaś i wtedy Liam złapał cię za rękę.
-Spotkamy się kiedyś?-pokiwałaś głową i poszłaś do domu.Wszystkie wspomnienia wróciły.Tak bardzo chciałaś o nim zapomnieć,ale nie mogłaś.Leżałaś i myślałaś o nim.
Następnego dnia obudziła cię jedna z twoich przyjaciółek.Dzisiaj są jej urodziny więc pomagasz jej zorganizować imprezę z tej okazji.Myślałaś,że to pozwoli ci przestać o nim myśleć,ale nie.Ciągle o nim myślałaś,o jego uśmiechu,oczach,to w jaki sposób kiedyś cię dotykał.Impreza już się rozpoczęła,ale nie spodziewałaś się,że Liam też się na niej zjawi.Stałaś przy oknie i nagle poczułaś czyjeś ręce na twojej tali.Ktoś przytulił cię od tyłu.Odwróciłaś lekko głowę i zobaczyłaś Liam'a.Nic nie powiedziałaś tak samo jak on.Staliście chwilę patrząc się na siebie.Po chwili Liam odwrócił cię i przytulił.Zaczęliście kołysać się w rytmie piosenki,która teraz leciała.Twoje serce biło jak oszalałe.Tak bardzo ci tego brakowało.Po twoim poliku spłynęła łza.Liam zobaczył to i wytarł ją.Patrzył ci się prosto w oczy.
-Tęsknie za tobą Liam
-Ja za tobą też[t.i.]-zobaczyłaś,że Liam chce cię pocałować,ale ty odsunęłaś się od niego i uciekłaś.Bałaś się,że On znów zniknie i znów będziesz cierpieć.Pobiegłaś do parku,który był niedaleko.Usiadłaś na ławce,a po chwili zobaczyłaś go.Siedział obok ciebie.
-Czemu uciekłaś....
-Nie nie...Liam nie ma cię tu ty jesteś tylko w mojej wyobraźni nie ma cię tu-zaczęłaś mówić do siebie głośno
-Jestem i zawsze będę
-Nie bo ty zginęłaś w wypadku samochodowym przez mnie
-Nie ja zawsze będę z tobą tuta-wskazał na twoje serce-i to nie przez ciebie nie ma mnie tutaj.To był wypadek.I ważne,że ty przeżyłaś-Zaczęłaś płakać.Wiedziałaś,że On teraz nie może siedzieć koło ciebie bo On nie żyje.
-To te leki uspokajające to przez nie mam halucynacje-poczułaś jego rękę na twojej i uspokoiłaś się-nie chce żyć bez ciebie.Nie wiesz jakim cudem znalazłaś się na dachu.Stałaś na krawędzi.Łzy płynęły ci po polikach.Zamknęłaś oczy i zobaczyłaś Liam'a.Jego uśmiech,jego oczu.
-Będę z tobą na zawsze-spadłaś.Nic nie czułaś,nie czułaś bólu,strachu bo wiedziałaś,że będziesz mogła być z Liam'em na zawsze.
__________________________________________________________________
Znów taki krótki,ale jest....wydaje mi się,że z imagina na imagina piszę coraz gorzej buuuu.....ale mam taką nadzieje,że choć jednej osobie się spodobał:)xx

6 komentarzy:

  1. piękny naprawdę .. aż się poplakalam ♥♥ Super piszesz czekam na następny mam nadzieję że szybko dodasz ;** pozdrawiam i życzę weny . ~Martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki, ale zajebisty! ♥
    Jak każdy... :3
    Kocham Tego blogaaa! ♥
    Całuję i pozdrawiam! ♥

    W wolnej chwili zapraszam również do siebie na:
    marrymeharrystyles.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótki ale fajnyy *.*
    Żądam więcej !
    Zapraszam do mnie ; ) --> http://niallhoranandonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś nominowana przeze mnie do Liebster Award :) Wszystkiego dowiesz się tutaj --> http://historie--opowiadania.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny <3
    Poprosiłabym jakiś doprowadzający do płaczu z Louisem :)

    OdpowiedzUsuń