piątek, 13 lipca 2012

Imagin z Louis'em

Włącz tą piosenke http://www.youtube.com/watch?v=2lLSvNEHN6E
Jesteś przyjaciółką Louisa od 6 roku życia.Zawsze wszystko robiliście razem.On zawsze pomagał ci w trudnych dla ciebie chwilach i na odwrót.Kochałaś go nie jak przyjacela bo on znaczył dla ciebie więcej niź przyjaciel.Pewnego dnia namówiłaś go żeby poszedł na casting do X Factor'a.Byłaś z nim na przesłuchaniu.Dostał się.Cieszyłaś się razem z nim.Od tego czasu widywałaś się z Lou coraz rzadziej bo on nie miał czasu.Chociaż ty codziennie do niego dzwoniłaś.Chciałaś się z nim spotkać ale on nigdy nie miał czasu.Tak bardzo za nim tęskniłaś.Bałaś się,że go stracisz....nie myliłaś się.Od kilku miesięcy nie odzywa się do ciebie,nie dzwoni,nie piszę.Mineły już 2 lata.Widziałaś go kilka razy ale nie chciałaś żeby on cieie widział więc zawsze chowałaś się jak widziałaś.Mówiłaś sobie:przecież jak by chciała mnie zobaczyć to by do mnie przyszedł,przecież we gdzie mieszkam,albo chociaż zadzwonił lub napisał ale nie...nic.Zapomniał o tobie.On stał się wielką gwizdą.Był w zespole,który nazywał się One Direction.Nigdy nie żałowałaś,że namówiłaś go żeby poszedł na casting bo bardzo go kochałaś i chciałaś jego szczęścia.Pewnego dnia zobaczyłaś go z piękną dziewczyną.Do twoich oczów napłynęły łzy.On szedł w twoją strone a ty stałaś jak słup i się nie ruszałaś,w ostatniej chwili uciekłaś,nie chciałaś żeby cię zobaczył...nie chciałaś.Pobiegłaś do domu,prosto do swojego pokoju.Usiadłaś na łóżku wzięłaś lapopa do ręki i go włączyłaś.Chciałaś zobaczyć jak ma na imię ta dziewczyna,z która był Lou.On był szczęśliwy,a ty właśnie tego dla niego chciałaś....szczęścia.Ale ty tak cierpiałaś.
-Eleanor-powiedziałaś sama o siebie
-Ma na imię Eleanor-i do twoich oczów znów napłynęły łzy.Weszłaś na tt i zobaczyłaś,że Lou dodał nowy wpis na tt:Tak bardzo ją kocham.....i nigdy nie przestane....On już o tobie zapomniał.O waszych wspólnie spędzonych chwilach,tych dobrych i złych.Odłożyłaś lapopa na podłoge i położyłaś się na łóżku.Zasnęłaś,nawe nie wiedziałaś kiedy.Obudziłaś się o 12.Wstałaś poszłaś do łazienki się ogarnąć i postanowiłaś wyjść.Szłaś ulicami Londynu,gdy znów ich zobaczyłaś.Na jego twarzy był uśmiech.On ją chyba bardzo kochał i ona go też.Ale ty nie mogłaś na nich patrzeć.Bo go kochałaś.Pobiegłaś do domu.Weszłaś do łazienki,wyciągnęłaś jakieś tabletki.Poszłaś do salonu,z barka wyciągnęłaś alkohol.Poszłaś do swojego pokoju i usiadłaś na podłodze obok łóżka.Patrzyłaś na zdjęcia twoje z Lou.Uśmiechłaś się.Po twoich polikach spłynęły łzy.Na ręke wysypałaś sobie wszystkie tabletki,które były w pudełku,popatrzyłaś na nie a potem na zdjęcie z Lou.Wzięłaś je i popiłaś alkoholem.
-Tak cię kocham,a ty o mnie zapomniałeś
Do ręki wzięłaś telefon wybrałaś numer Lou i zadzwoniłaś do niego.Odebrał.
-Lou ja cię kocham...i nigdy o tobie nie zapomną....ale ty już o mnie zapomniałeś...przepraszam
I się odłączyłaś,gdy już prawie zasypiałaś poczułaś kogoś ręke na twojej twarzy.Popatrzyłaś do góry zobaczyłaś,że to było Lou.Nie miałaś już prawie sił.
-Boże[t.i] co ty zrobiłaś!-w jego oczach pojawiły sie łzy-wytrzymaj karetka już jedzie
Podniosłaś ręke do góry żeby dotchnąć jego twarzy,uśmiechnęłaś sie do niego
-Kocham cię....i nigy o tym nie zapomnij...ale proszę cie zrób coś dla mnie....pocałuj mnie
Lou pocałował cię
-Ale nie umieraj proszę cię-powiedział
Złapałaś go za ręke i zanęłaś....zasnęłaś na zawsze.Lou nigdy o tobie nie zapomniał i nigdy nie pogodził się z twoją śmiercią.Pewnego dnia jego koledzy z zespołu znaleźli go na łóżku,a obok niego kartke:
"Nie moge bez niej żyć.Za bardzo ją kocham.....przepraszam was"
________________________________________________________________________
Mam nadzieje,że imagin wam sie spodobał....Jeśli to czytasz proszę pozostaw komentarz bo nie wiem czy dalej mam pisać....dziękuje<33



22 komentarze:

  1. Piękny. Naprawdę... Daj mi znać jak napiszesz coś nowego, mój twitter: Maggie141998

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, ryczałam jak to czytałam ;( Cudny. <3 x

    OdpowiedzUsuń
  3. ryyyczałam jak głupia co zwykły podkład robi z ludzi :] <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej ! Piękne !! Płakać mi się chciało ! ;((((

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju śliczny jest. Pisz następne ; ) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa..... ryczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny. Piosenka pasuje idealnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent do pisania, bardzo podobają mi się te teksty. Nie przesadzasz, a wszystko jest idealne.. Czekam na następne Maja <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. lubisz doprowadzać ludzi do płaczu co.?, fanyyyyy <3 kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam Ci mala reklame na blogu, przepraszam że nie zapytałam czy moge dodać na bloga ale zapomnialam ale nie boj sie mozesz zobaczyc jak to zrobiłam -> http://polandonedirection.blogspot.com/2012/07/fakty-part-30.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale suuuer. Mężu ty mój Lou. haha genialnie piszesz.;*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne <33 masz prawdziwy talent <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Popłakałam się jak głupia.Cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. To było do kurwy zajebiste!!!!!!!


    Kocham <3 Pobeczałam się !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Smutne to, lecz zarazem piękne. Mi nigdy nie zdarzy się taka miłość. Ale pomarzyć zawsze można...

    OdpowiedzUsuń
  16. łał dzis znalazłam bloga i chce wiecej !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. No i to jest boski imagin <33
    nie to co te z innych stron -,-

    OdpowiedzUsuń