sobota, 14 lipca 2012

Imagin z Niallem

Włączcie sobie tą piosenke  http://www.youtube.com/watch?v=SRwqc0P0deo&feature=related

Znasz się już z Niall'em 3 lata.On jest członkiem One Direction.Poznałaś go na koncercie.Stałaś w pierwszym rzędzie,a gdy on cię zobaczył do końca koncertu nie spuszczał wzroku z ciebie.Po koncercie podszedł do ciebie i spytał się czy się z nim umówisz.I tak go poznałaś.Jesteście ze sobą już dobre 2 lata.Macie wzloty i upadki,ale mimo tego bardzo się kochacie.Twoje serce przy nim bije szybciej.On zawsze przed wszystkim chce cię bronić,opiekuje się tobą i troszczy.Pewnego dnia zaprosił cię na kolacje.Usiadłaś przy stoliku.Rozmawialiście aż w końcu Niall z kieszeni wyjął czerwone pudełeczko w kształcie serca i uklęknął na kolano.
-[t.i] wyjdziesz za mnie
Popatrzyłaś się na niego.W jego oczach pojawił się strach przed tym,że odrzucisz zaręczyny.Ale ty się uśmiechnęłaś i powiedziałaś:
-Tak
On wstał założył ci pierścionek na palec i pocałował.
-Tak bardzo cię kocham[t.i]
-Ja ciebie też,ale obiecaj,że nigdy mnie nie opuścisz
-Objecuje
Byłaś  już trochę zmęczona więc postanowiliście,że pojedzieci już do domu.Byłaś tak bardzo z nim szczęsliwa.Położyłaś się,a Niall obok ciebie.
-To nie sen prawda.Ja naprawdę cię mam-spytałaś
-Nie to nie sen
Niall pocałował cię na dobranoc i zasnęłaś,gdy rano się obudziłaś jego nie było.Zostawił karteczke
"Poszedłem coś załatwić,nie martw sie....kocham cię' 
Ty wstałaś i poszłaś do kuchni zrobić śniadanie i nagle zrobiło cię się nieobrze.W ciągu kilku dni było tak samo.Postanowiłaś pójść do lekarza,ale nie powiedziałaś nic Niall'owi.Okazało się,że jestes w ciąży.Byłaś taka szczęśliwa,ale bałaś się powiedzieć to jemu.Wróciłaś do domu.On siedział na kanapie.Podeszłaś do niego i stanęłaś przed nim.On wstał i pocałował cię.
-Niall muszę ci coś powiedzieć
-Co się stało kochanie
-Ja..ja....ja...
-No mów
-Niall jestem w ciąży
Na jego twarzy pojawił się uśmiech.Bałaś się jak zareaguje,ale nie potrzebnie.
-To cudownie.Jestem taki szczęśliwy
Pocałował cię jeszcze raz.Popajrzyłaś na niego a po jego policzku spłynęła łza.
*8 miesięcy później
Pozostało jeszcze tylko 2 tygodnie do porodu.Niall ciągle był szczęśliwy.Postanowiliście,że weźmiecie ślub za 2 miesiące.Poszłaś do łazienki i nagle poczułaś straszny ból .Zawołałaś Niall'a,wiedziałaś,że coś jest nie tak.On szybko wezwał karetke i już po 10 minutach byłaś w szpitalu.Nie wiedziałaś co się dzieje.Niall też nie.On był przy tobie.Popatrzyłaś na jego twarz,był przestraszony.Lekarze powiedzieli,że musza zrobić cesarskie cięcie bo dziecko się dusi.Czułaś,że coś jest nie tak.Miałaś cora mniej siły.Bałaś się,ale nie o siebie ale o dziecko....bałaś się,że umrze.Robiłaś się coraz szłabsza.
-Niall obiecaj,że będziesz silny dla niej
-[t.i] wszystko będzie dobrze,z tobą i nią-powiedział
Ale ty wiedziałaś,że tego nie przeżyjesz.Popatrzyłaś na Niall'a po jego policzkach spływały łzy.
-Niall obiecaj...
-[t.i]
-Nie Niall...
-Obiecuje
-Tak bardzo cię kocham-Wykrztusiłaś to z sobie.Nie miałaś już sił.Twoje powieki opadły.Dzieciko przeżyło,ale ty nie.Niall nigdy nie przestał cię kochać.Zabierał waszą śliczną córeczke na twój grób,opowiadał jej o tobie.
-Tato mama tu z nami teraz jest
-Wiem wiem córeczko.Jest i będzie na zawsze
_______________________________________________________________________
No jest już 3.Mam nadzieje,że wam się spodobał.Jak tak to pozostaw komentarz.<33xx





18 komentarzy:

  1. o ja jebie dziekuje ! a teraz płacisz za uszczerbek na zdrowiu i odwodnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super imagin. Aż mi łzy po policzku spłyneły.

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie się popłakał :c wzruszający imagin

    OdpowiedzUsuń
  4. popłakałam*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju śliczny ja płacze bez jaj zawsze przy takich imaginach płacze jestem miękka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ryczę przez ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super płacze poprostu :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. łzy jeszcze mi lecą po policzkach - piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jebe jakie to śliczne. Serio się popłakałam. Dopiero pod koniec kiedy mówi ,,Nie bałaś się o siebie lecz o dziecko'' czy coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zajebistee *.* płaczę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaczę i nie mogę przestać, cudowny imagin

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawie się rozpłakałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. To smutne, a za razem takie piękne.
    ZAPRASZAM --------> http://imaginy-o-niallu-horanie-z-1d.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. To bardzo wzruszające, ale nie rozumiem dlaczego matka umarła. To nie ma sensu, bo to dziecko się dusiło, a matce przy cesarskim cięciu raczej nic nie zagraża. Ja rozumiem, że to tylko "na niby", ale jednak trochę logiki trzeba zachować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Połakałam się, ale dziękuje. Zajebisty imagin pisz dalej <33 xx/Niallerkowa

    OdpowiedzUsuń