poniedziałek, 16 lipca 2012

Imagin z Zaynem

Od czasów piaskownicy przyjaźnisz się z  Charlotte Tomlinson.Najcudowniejsza przyjaciółka na świecie.Ty mówisz na nią Lottie.Doskonale zanasz całą jej rodzine,byłaś nawet z nimi na wakacjach.Bardzo lubiłaś się z jej starszym bratem Louis'em,on zawsze traktował cię jak własną siostre.Często wraz z Lottie jeździliście na różne wycieczki.Lou miał bardzo ładny głos więc razem z Lottie i jego dziewczyną,Hannah namówiliście go żeby poszedł na casting w X Factorze.I tak to się zaczęło,Lou dostał się dalej i dostał się do zespołu o nazwie One Direction.Teraz większość czasu spędzał z nimi.Pewnego dnia Louis  zabrał was na próbe i to właśnie wtedy ujrzałaś go po raz pierwszy,był zniewalający.Wszystko w nim było idealne,jego włosy,postawa,sposób w jaki mówił....z amoku wyrwał cię głos.Otrzęsnęłaś się i spojrzałaś na pięknego chłopaka w lokach,który właśnie ci się przedsawiał.
-Cześć jestem Harry...a ty?
-[t.i]
I tak po kolei poznałaś Liam'a i Niall'a i nadeszła kolej na chłopaka,który skradł ci serce.Miał na imię Zayn...nawet imię miał cudne-pomyślałaś.Chłopaki zaczęli próbe.A głos Zayn'a przyprawiał cię o dreszcze.Po próbie wszyscy poszliście na pizze i rozmawialiście,śmialiście się jednak ty i Zayn ciągle spoglądaliście na siebie,kiedy przyłapywałaś Zayn'a na patrzeniu się na ciebie od razu odwracało wzrok i na odwrót.Postanowiłaś wyjść na zewnątrz bo w pomieszczeniu było bardzo duszno.Usiadłaś na ławce,która stała przed budynkiem i nagle poczułaś,że ktoś złapał cię za ręke.To był on.
-[t.i] moge?-pokazał na miejce obok ciebie.
-No jasne siadaj-uśmiechnęłaś się do niego
-Czemu od nas uciekłaś-chłopak posmutniał
-Nie to nie tak....po prostu chciałam zaczerpnąć świeżego powietrza-uśmiechnęłaś się.Milczyliście tak prze 3 minuty aż w końcu on się odezwał.Dla ciebie to nie sprawiało różnicy,mogłaś siedzieć w milczeniu,wąchać jego perfumy po prostu być obok niego i czuć to ciepło bijące od niego,ale w końcu wyrwał cię z raju
-[t.i]-spojrzałaś na niego nie pewnie
-Tak
-Ja..ja...ja odkąd cie ujrzałem czyje coś dziwnego...serce mi szybciej bije i nogi mi się uginają[t.i] ja..ja się w tobie zakochałem-spuścił głowe
-Zayn......ja ja czuje to samo
On popatrzył się na ciebie i przysunął się do ciebie.Dotknął ręką twojej twarzy i cię pocałował.Przy nim czułaś się bezpiecznie.Od tej pory z nim jesteś.
*6 miesięcy później
Jesteście ze sobą.Zayn dzisiaj zaprosił cię na kolacje.Ubrałaś beżową sukienke bez ramiączek i balerinki.Przyjechał po ciebie i pojechaliście.Usiadliście przy stoliku.Rozmawialiście i nagle Zayn wyciągnął z kieszeni czerwone pudełekczo.Popatrzyłaś się na niego,a on wstał i uklękł na kolano.
-[t.i] wyjdziesz za mnie?
W oczach pojawiły ci się łyz.Widać było,że Zayn się bał.Podeszłaś do niego i powiedziałaś mu
-Tak
Wszyscy w restauracji zaczęli klasakać.On wstał i pocałował cię.
*3 miesiące później
Jesteś żoną Zayn'a.Spodziewasz się dziecka,dziewczynki i jesteście ze sobą bardzo szczęśliwi
____________________________________________________________________
Kolejny mój imagin...dodawać komentarze...Paulina xx


5 komentarzy:

  1. Kocham to jak piszesz żyje od imaginu do imaginu:) masz talent dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ! masz talent ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww *-* KOCHAM imaginy z happy endem <3 a twoje sa SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie ;)

    OdpowiedzUsuń